Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Stjärnor på is

Av hemliga T - 30 september 2008 22:36

Hade inte tänkt kolla på Stjärnor på is när det börjar, jag följer lite för många program nu. Men så kommer reklamen för det och jag fastnade. Häromveckan såg jag nämligen en B-komedi som heter "Blades of glory" och både numret de gör i reklamen och låten är hämtade därifrån. Vilket helt plötsligt gav lite distans och ironi till hela serien, redan innan den börjat.


Nu kanske jag är en av de få som har sett den filmen och TV4 kanske inte alls hade tänkt sig en ironisk prägel på showen redan innan den börjat, men har man sett Blades of glory kan man inte se det på nåt annat sätt. Det är inte direkt en seriös konståkningsfilm...


Så, på lördag (är det väl?) är jag förmodligen bänkad, bara för att se om showen lever upp till det som reklamen gav mig. Eller så låter jag det stanna vid reklamen. Kanske kan spela in den och hålla mig till den? :)

TV
 
 
Sanna

Sanna

30 september 2008 23:03

Ska också bänka mig på lördag och se Stjärnor på is. Hoppas de inte skadar sig för mycket bara. Ha det gott!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Jesper

Jesper

2 oktober 2008 20:18

Reklamen går från rätt ordinär och trist till klockren när man vet att det är "The Iron Lotus" de gör. :-)

http://kokosmannen.blogspot.com

 
Ingen bild

Hemliga T

3 oktober 2008 22:59

hehe, ja precis :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemliga T - 21 maj 2010 21:52

100 000. Så många nervceller bildas i Fröet varje minut. 6 miljoner nervceller på en timme. Inbäddat i 3 millimeter Frö.   Och 1720 millimeter trött mamma. Trött trött trött. Med 1050 millimeter sovande blivande storebror snarkandes bredvid mig. ...

Av hemliga T - 16 maj 2010 20:00

Idag har jag fått två frågor om jag inte är sugen på ett barn till, plus en person som kommenterat att det är ju bra att min 5-åring leker med andra barn så han lär sig det sociala samlivet. "Det är ju inte så lätt för ensambarn".   En del av mig...

Av hemliga T - 15 maj 2010 08:15

Efter 15 månader blev det helt plötsligt aktuellt att skriva av sig igen. Allt på grund av en liten vit sticka med två röda streck. Jag ska bli tvåbarnsmamma och vill bara skrika ut det, men på nåt sätt känns det inte helt vanligt att berätta för hel...

Av hemliga T - 16 februari 2009 21:48

Vi behöver inte gå till floristen förrän i sommar. Augusti eller början av september räcker till och med. Det känns givet att använda den floristen, det är bara en fråga om hur mycket blommor vi ska ha... Ska vi t.ex. sätta blommor i bågen som finns ...

Av hemliga T - 10 februari 2009 22:04

Sambon har varit duktig och gjort flera av sina uppgifter. Han har kollat ut en fotograf som han ska kontakta för att kolla priser och tillgänglighet. Han har börjat reka bröllopsresa och har fastnat lite för en Västindien-kryssning. Det tror jag pas...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards