Alla inlägg under december 2008

Av hemliga T - 6 december 2008 19:45

Även om jag lyckats få Sambon att bänka sig framför Dansbandskampen får det stå tillbaka idag. Jag och Sonen ska istället se sista avsnittet av Stjärnor på Is. Jag är fast. Jag gillar det. Det blev bättre än jag nånsin kunnat tro. Kul.


Nu är det bara att fylla på i vinglaset, poppa popcorn och bänka sig i soffan. Hejja Jesper! Eller Lars.... eller Marcus. De tre som jag efter första programmet hoppades skulle va kvar länge. Bra. Jag kan min tv. Nu är det dags att ta ställning på riktigt. Hejja Jesper!

TV
Av hemliga T - 2 december 2008 22:35

Efter dagis åkte jag, Sambon och Sonen runt till 9 ställen för att leta efter en julkalender till Sonen. Kan inte fatta att vi glömt att köpa det. Inte ens glömt, utan bara inte gjort.


På varje ställe sjönk minen på Sonen, för att inte tala om på oss. Dåliga dåliga oss.


Sista stället gick Sambon in på ensam. Kom ut och hoppade och dansade med en kalender i handen. Folk måste trott att han var galen. Dålig och galen.


Skyndade oss hem och satte oss framför tvn med vår vackra son och hans inspelade julkalender, avsnitt ett. Såg 30 sekunder. Sonen skakade. Sonen snyftade. Sonen blundade. Vi stängde av.


Underbart. Oförutsägbart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards