Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Ett fantastiskt litet frö

Av hemliga T - 21 maj 2010 21:52

100 000. Så många nervceller bildas i Fröet varje minut. 6 miljoner nervceller på en timme. Inbäddat i 3 millimeter Frö.


Och 1720 millimeter trött mamma. Trött trött trött. Med 1050 millimeter sovande blivande storebror snarkandes bredvid mig.


Om två veckor ska vi berätta för Sonen och våra föräldrar. Stor kille ska få fundera på hur livet blir framöver, precis som vi gör. Han kommer att bli världens bästa storebror, och mitt hjärta kommer bli få perfekt balans på kärlekskontona. Just nu finns det liksom lite överflöd reserverat.


Längtar efter mitt fantastiska frö. Mys.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hemliga T - 16 maj 2010 20:00

Idag har jag fått två frågor om jag inte är sugen på ett barn till, plus en person som kommenterat att det är ju bra att min 5-åring leker med andra barn så han lär sig det sociala samlivet. "Det är ju inte så lätt för ensambarn".   En del av mig...

Av hemliga T - 15 maj 2010 08:15

Efter 15 månader blev det helt plötsligt aktuellt att skriva av sig igen. Allt på grund av en liten vit sticka med två röda streck. Jag ska bli tvåbarnsmamma och vill bara skrika ut det, men på nåt sätt känns det inte helt vanligt att berätta för hel...

Av hemliga T - 16 februari 2009 21:48

Vi behöver inte gå till floristen förrän i sommar. Augusti eller början av september räcker till och med. Det känns givet att använda den floristen, det är bara en fråga om hur mycket blommor vi ska ha... Ska vi t.ex. sätta blommor i bågen som finns ...

Av hemliga T - 10 februari 2009 22:04

Sambon har varit duktig och gjort flera av sina uppgifter. Han har kollat ut en fotograf som han ska kontakta för att kolla priser och tillgänglighet. Han har börjat reka bröllopsresa och har fastnat lite för en Västindien-kryssning. Det tror jag pas...

Av hemliga T - 4 februari 2009 22:35

gått en promenadvarit på ett kundbesöklämnat och hämtat på dagisvärmt plättar åt Sonen i micronkokat soppa till migvikt 4 maskiner ren tvätttvättat och hängt upp 2 maskiner tvättläst bok och nattat Sonentittat på ett inspelat avsnitt av Mia och Klara...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards