Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av hemliga T - 15 oktober 2007 23:03

Ok, jag ger upp. Jag lägger till mig på facebook. LinkedIn, Facebook... blogg... Jag börjar ju typ hänga med?!? Nja, kanske inte. Vi får väl se. Hur cool jag är. (= hur många kontakter jag får ihop).

Av hemliga T - 15 oktober 2007 22:39

Såå... lämnade Sonen på dagis och åkte till jobbet. Brände av mina timmar, det flöt på bra och jag fick faktiskt endel gjort. Åkte hem och blev serverad mat, varpå jag stack direkt till Maxi. Det gick bra där med, det går lite fortare när man är ensam. Kunde inte bestämma vilka vantar jag skulle köpa till Sonen, så jag köpte tre par. Antar att det går åt... i klet, kladd och snöblask.


Kom hem och började ta hand om de foton som vi äntligen printat. 624 stycken, för att vara exakt. Vet inte hur många jag fick in, men för perioden sept-05 till sept-07 har jag hunnit få in allt till och med april-06. Behöver nya album nu, och det var nog bra för annars skulle jag bli sittande hela natten. Jag älskar att greja med foton och skriva anteckningar och... ja... det är nåt speciellt med att få hålla i och bläddra bland fotona. 


Nu är det dags att natta min kropp, så att den får vila några timmar innan det är dags igen. Idag har varit en bra dag, jag hoppas att jag kan få min sköna känsla att fortsätta sprida sig, det är så himla mycket roligare att jobba och leva då.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards