Alla inlägg den 30 september 2007

Av hemliga T - 30 september 2007 20:57

Fortsätter beta av inspelade program. Såg precis ett avsnitt av Mia och Klara. Det är ruskigt bra. Vet inte vad jag gillar med det, kanske att det är så träffsäkert på flera ställen. Bara gillar det, helt enkelt. Det är sköna tjejer. Det får bli ytterligare en serie att spela in.  

TV
Av hemliga T - 30 september 2007 18:15

Jag har glömt nästan alla barnprogram från när jag var liten, men nu när jag sitter här framför Fem myror är fler än fyra elefanter måste jag ju säga att jag nu inser vad alla i min generation snackat om. Det håller ju! Sonen gillar det och det funkar även för mammor och pappor i sina bästa år. Men det vet ju alla ni andra redan. Det tar bara lite längre tid för mig. :)

TV
Av hemliga T - 30 september 2007 18:01

Undrar om jag är på väg mot en meltdown. Sambon frågade om jag behövde gå och vila lite. Tyckte nog att jag fräste lite väl mycket åt honom och framför allt Sonen. Jag själv vet inte vad jag vill. Inte sova. Tror jag. Men kanske att våga släppa alla måsten och bara lägga mig ner i soffan och låta mig tycka synd om mig själv en stund. Nu är det Bolibompa så vi sitter och tittar tillsammans. Får se vad det blir av resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards