Alla inlägg den 13 november 2008

Av hemliga T - 13 november 2008 20:11

Nu har jag avverkat min 30-årsfest. Avverkat låter kanske lite negativt, för i sanning var det ju hur lyckat som helst! Olika vänner och familj som möts för första gången och allt bara funkar, helt underbart! Jag är så nöjd.


Finare än all mat och sång är att nästintill alla inbjudna kom och gjorde kvällen så himla bra. Det är världens underbaraste vänner och familj, jag tror inte jag har haft ett bättre gäng runt mig i hela mitt liv. Tänk då att en stor del av de som var där har kommit in i mitt liv under de senaste 4 åren! Hur osannolikt är inte det?


Samtidigt som man tappar kontakten med så himla många efter skolan har jag alltså bonusat oc h inte bara träffat nya nära vänner på jobbet, utan till och med utanför. Det gör mig lite ödmjuk inför uppgiften att se till att vårda det, för jag vet att den chans jag fått är unik.


Det gör mig varm i själen när jag tänker på att jag inom ett år kan få anordna en fest till med dessa underbara själar som deltagare. Sen att det är en fest med stoooort fokus på mig och min Sambo-älskling, det blir grädde på moset...  :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards