Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av hemliga T - 3 oktober 2008 23:03

Har avverkat lite TV idag. Mjukstartade genom att titta på Diggeloo med Sonen. Kanske inte världens bästa, men det funkade till att söva Sonen. Fortsatte med Extra Extra och det gav några flin, i alla fall.


Sen gick jag på lite mediadator. Rotade fram ett gammalt Christine. Det tycker jag är bra, det funkar till och med i repriser. Sen ett avsnitt av Oprah. Det är ju något jag är svag för, men avsnittet jag rotade fram handlade om en kvinna som skjutit sin man med hagelgevär i ryggen när han sov. Kände inte att jag kunde relatera så mycket till det, så det var inte riktigt lika bra som vanligt.


Nu tittar jag på Hål i väggen. Det var roligt i tre - fyra minuter, men nu har fortfarande inte en enda personen klarat sig genom väggen. Då blir det liksom inte lika kul. Eller jag vet inte, men jag tappar intresset... uppenbarligen, eftersom jag sitter och bloggar istället.


Kanske ska titta på nåt annat, eller kanske sova. Har inte direkt varit snäll mot kroppen vad gäller sömn, så det kanske vore det snällaste. Japp, sömn får det bli. Godnatt!

TV

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards