Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av hemliga T - 4 oktober 2008 20:12

Jahapp, jag är nog fast nu då. Tittar alltså på TV4´s nya satsning. Det är faktiskt lite som Blades of Glory, så den som gillade filmen blir inte besviken, bara att det är svenska kändisar som kör istället för amerikanska komiker. Men sen är det ändå det här med reklamen. ORKA. Jag kanske byter till nåt inspelat istället. Är så evinnerligt trött på att titta på TV i "realtid", när jag spelar in kan jag alltid hoppa förbi reklamen lite snabbt. Mediaservern var kanske Sambons bästa implementation här hemma. Vilken frihet för en TV-addict.


Fortsättning, 50 minuter senare...
Har de inte genrepat på det här programmet? Man kan väl inte ställa en fråga och sen inte låta folk svara? Det verkar så enormt stressigt, hela programmet. För lite programtid för att få med alla åkare, eller vad? Ok, möjligt att det är så, men då kan de hoppa över att fråga två jurymedlemmar om vad de tycker. Konstigt. Premiärnerver hos alla?


Oavsett vilket, så är det lite kul att se på dem när de åker. Undrar lite över fenomenet bara. Vad är det här med att vi vill se folk göra sånt de inte är bra på? Är det förväntan att de ska ramla? Nåt måste det va.

TV

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards