Alla inlägg den 1 juli 2008

Av hemliga T - 1 juli 2008 21:54

Sonen och jag var och handlade födelsedagspresent till Sambon idag. Sonen fick välja en present och jag valde en. Ska bli spännande att se om Sambon blir nöjd.


Annars har det varit en dag av blandad karaktär när jag varit så trött jag bara inte orkar nånting, bara fnittrar. Sambon kände på mina axlar och undrade vad det var för stenar som satt där. Skönt med massage om en vecka.


Så... 8 dagar kvar. Pendlar mellan att bara göra det jag måste, på arbetstid, och att slå knut på mig själv för att jobba tills huvud blöder, för att fixa bästa förutsättningarna för mina efterträdare. Ingen hittills som röstar på alternativ 2, även om de förstår mig. Om 8 dagar vet jag vad jag valde.


Dagen avslutas med två avsnitt Big Shots. Precis vad jag behöver, även om jag var mer impad förra veckan. Kanske har hypat det även i mina egna ögon. Där ser man. Jaja, dåligt är det fortfarande inte. Om jag lutar mig tillbaka i soffan och inte glor på datorn med ena ögat kanske det blir ännu bättre. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards