Alla inlägg den 5 juli 2008

Av hemliga T - 5 juli 2008 17:06

Igår var det avslutningsfest för mig på jobbet. Väldigt lyckat, massa folk och flera som stannade riktigt länge. Vi hade kul hela kvällen. Fick skjuts hem oxå, vilket var en bra avslutning. Hade hållt mig glad hela kvällen tills jag skulle krama Snälla E och Lilltjej hejdå. Då blev det jobbigt. Lilltjej grät rätt mycket när vi sa hejdå och jag kände hur mina ögon tårades. Sambon var vaken när jag kom in i huset så jag kunde lägga mig hos honom och gråta lite. Typiskt mig att vänta tills jag är ensam med min älskling.


Imorse (nåja, 1045 fick jag sova till, har inte hänt sen... jag minns inte när, studietiden kanske) vaknade jag med enormt ont i foten. Jag fattar inte vad som har hänt. Det gör ont längs med utsidan på vänstra foten, som att jag har en lätt stukning eller nåt (om man nu kan stuka den delen på foten). Minns inte att jag hoppade galet eller nåt igår. Sambon har lindat foten nu, men jag vet inte om det hjälper, det är svårt att linda upp "platta delen" på foten.


När jag ändå är igång och gnäller kan jag även konstatera att min head banging gjorde mig öm i nacken. Men det var väntat, man får stå ut med lite sånt om man ska ligga på topp.


Hur som helst, idag har vi ätit Goda glassen på stan och passade på att titta in på rean på PoP. Köpte lite utekläder, en jacka och allvädersbyxor. Det är ju helt ok när det är halva priset. Ikväll blir det gott grillat med ugnspotatis och kryddsmör, men först ska jag luta mig tillbaka i soffan med Sonen och kolla på dvd och äta vårt lördagsgodis, medan Sambon får en välförtjänt vila.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards