Alla inlägg den 7 januari 2009

Av hemliga T - 7 januari 2009 20:25

Mitt förslag på låt att dansa bröllops"vals" till är för tillfället Billy Joels "Just the way you are". Inte för att det är en vals. Tror jag. Men om man räknar så kan man nästan räkna i tretakt. Eller dansa sakta. Gnussa lite. Det är väl det som räknas? :) Dessutom är det ju världens finaste och mest rätta text för oss.


Det får jag ta upp på nästa bröllopsmöte. Japp, så funkar det här. Jag lever bröllop och Sambon är inte riktigt lika... på. Så igår bestämde vi att det kanske är bra att ha bröllopsmöten. Annars kommer jag inte prata om nåt annat. Så kan jag få odelat intresse vid några tillfällen, istället för ljummet intresse dagligen. :) Hua, det där låter ju jättetrist, men man får inte glömma att jag gifter mig med en som över huvud taget aldrig hade på sin agenda att gifta sig, någonsin, tills för nåt år sen. Svårt att jobba upp samma entusiasm som en som drömt om sitt bröllop sen hon var... visste vad bröllop var. Är. Typ.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards