Alla inlägg den 21 januari 2009

Av hemliga T - 21 januari 2009 22:47

Har skickat iväg kontraktet för lokalen nu, det känns bra. Det kommer att bli riktigt bra, tror jag.


Har börjat tänka på några nya små detaljer.


  • Nattamatens vara eller icke vara.
  • Presentöppning. När ska vi ha det? Mitt förslag är vid frukosten (efter frukosten), men det beror på vilka tider som gäller och vad Sambon vill. Misstänker att han vill spara lite på dem.
  • Gåvor till gästerna. Funtar på såna där gräsliga kakor som är i alla bröllopsmagasin. Bara för att de ser helt sjuka ut. Och för att jag gillar att baka. Det känns liksom givet. Eller choklad från det där stället där jag och Sambon köpte praliner som man kunde dö för. Eller nära därpå. Om jag bara kom ihåg vad det heter. En annan sak... hade tänkt lägga gåvorna på gästernas rum, för att göra det lite mer personligt... men alla kommer ju inte sova över. Hur ska man administrera det, tro. Det blir ytterligare en sak på tänka-över-listan.

 Som ni ser, det går bra för mig. Eller nåt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards