Alla inlägg den 18 januari 2009

Av hemliga T - 18 januari 2009 18:45

Har nu inhandlat min rosa fluffpärm för planering. Som väntat blev det en anteckningsbok med flyttbara ämnesflikar och färgen är blå och grön. Mycket mer jag än en rosa fluffpärm.


Har skrivit in en massa anteckningar. Snacka om projekt. Tror inte det kommer hända så mycket saker under kommande vecka, det är långt kvar och svårt att se vad man kan ta tag i. Cateringfirman har semester och är tillbaka om drygt en vecka, så där blir .


Men några punkter finns det. Vi har inte bestämt om vi ska skicka ut "save the date" eller inte, det måste vi bestämma. Sen ska vi skriva under kontraktet för lokalen och skicka in det. Det kan vi skicka iväg imorgon. Sen ska jag kolla in lite fler klänningar på nätet, tänkte jag. Kanske även trimma lite på budgeten, men jag tror inte det är mycket jag kan fylla i den än.


Vi har förresten mer eller mindre bestämt oss för att be om att få hyra övernattning via de som har lokalen vi ska vara i. De hyr ut en "hemlig svit" som vi inte får veta var den är. Sambon får se den dagen före vigseln, sen är det hans ansvar att visa mig dit när det är dags att sluta festa. Häftigt. Sambon såg sååå nöjd ut när erbjudandet kom upp. Skönt också att sova i närheten av festlokalen. Kanske till och med kan krypa dit... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards