Alla inlägg den 25 januari 2009

Av hemliga T - 25 januari 2009 22:44

Idag har vi haft bröllopsmöte. Bestämde några saker....

  • Vigseln ska ske klockan fyra
  • Jag ska ringa och kolla om vi får komma och kolla på den alternativa vigsellokalen
  • Sambon ska kolla upp fotografer för bröllopsfoton. Vi ska be några av våra hobbyfotografer i bekantskapskretsen att ta "omkringfoton".
  • Vi skippar Save-the-date
  • Vi skippar bröllopsförsäkring (peppar peppar...)
  • Jag ska ringa cateringfirman och boka dem i veckan
  • Vi ska försöka samla våra föräldrar för att berätta för dem före påsk
  • Vi ska ha presentöppning vid/efter frukosten dagen efter bröllopet
  • Vi skickar ut inbjudningarna i midsommarveckan, så att de inte kommer ut mitt i folks semestrar

Vi ska fundera vidare på följande....

  • Hur ska vi ta oss från den alternativa vigsellokalen om det är skitväder?
  • Vid vigseln, kan jag, på vägen fram, stanna till vid mamma och svärmor och ge dem varsin blomma? Var har jag fått den idén från!?!? :)

Tror det var allt... jag har skrivit ner det i "fluffboken", men den är inte med mig just här...  just nu...


Det är stora och små saker som rullar i huvudet, men det känns som att vi har ganska bra kontroll. Konstigt vore väl annars. Det känns som att vi är ute i god tid, men samtidigt är vi efter om man kollar på tidningarnas listor.


En sak är säker. Den 10/10-2009 gifter vi oss, oavsett om alla punkter är avprickade på listan eller inte. Det känns bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards