Alla inlägg den 16 januari 2009

Av hemliga T - 16 januari 2009 21:44

Var och kollade på lokalen idag. Det var bättre än jag väntat mig. Framför allt blev vi glatt överraskade över den plats utomhus där vi ska vigas om det är torrt väder då, den 10 oktober. Det kommer bli såååå häftigt om vi ska gifta oss där.


Om vi måste gå på plan B (inomhus) finns det två alternativ. Samma hus som festen eller en annan lokal en bit (ca 300 m) bort. Det finns för och nackdelar med båda, vi får fundera lite på det. Konstigt att planera ett utomhusbröllop, man måste liksom planera två vigslar i en... o hur blir då instruktionerna för var folk ska vara vid vigselns start?! :) Nåja, det där ordnar vi.


Det kändes lite skrämmande och på riktigt när vi gick därifrån. Frågade Sambon hur det kändes och insåg att jag inte ville veta svaret. Jag har som sagt drömt om att gifta mig i hela mitt liv och tyckte det var skrämmande. Han har tills för några år sedan varit fast bestämd att aldrig gifta sig. Tro f-n att han tycker det var skitläskigt. Hjälper inte att det sätter tio tusen griller i mitt huvud heller, som jag måste få bubbla om. Inte minst bordsplaceringen, men det får jag ta i ett (eller flera) många inlägg senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards