Alla inlägg den 24 april 2007

Av hemliga T - 24 april 2007 18:36

Idag fyllde jag i papper inför utvecklingssamtal på jobbet. Ombads fundera på vad mina långsiktiga mål är med jobbet. "Att byta företag"... kan man ju inte skriva. Jag får nog komma på något bättre tror jag.


 Det blev inget sjukhusbesök för Sonen, han mår mycket bättre nu. Det blir nog till och med dagis imorgon. Skönt. Kul för honom också. Då kan han träffa sin bästis och leka av sig lite. Hur kul kan det vara att gå runt med mamma och pappa hela dagarna? 


Tänkte slappa framför TVn idag, men Sambon ska visst kolla Stockholms-derby på TV, så jag kom på att jag kan ta tag i att sortera ut vilka foton vi ska printa. Digitalfoton är ju hur bra som helst. Men jag vill ju helst ha dem i album också. Nu är det ca 1,5 år sen jag printade senast. Jippi. Jag menar, man tar ju nästan inga foton när man har ett litet barn. Så jag har en del att gå igenom.


Eller så kanske jag ska skriva i Sonens dagbok. Bestämde att jag skulle skriva dagbok under hans första år, men jag tror jag är på augusti nånting (han är född i maj 2005), så jag har lite minnen att gå tillbaka till och skriva ner. Tur att jag antecknade bra i min kalender, jag får väl hitta på lite känslor där det saknas info. Vad gör det om hundra år, när allting kommer kring? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards