Alla inlägg den 28 april 2007

Av hemliga T - 28 april 2007 17:59

Gud vad jag är glad att Sonen ska få en 3-hjuling av sin mormor och morfar när han fyller 2. De kommer hit nästa helg och då får han den! Ååååh vad det ska bli skönt. Jag har nämligen en son med en stor kärlek för cyklar. Han älskar sin cykelhjälm, han skriker efter att få åka cykel (med oss) och vill ta på alla barns cyklar. När vi hämtar honom på dagis och de är ute sitter han oftast på en cykel, åtminstone när bästisen har gått hem. Han kommer bli sååå glad att få en cykel. Och jag kommer bli sååå glad att slippa säga "NEJ, det där är "valfritt namns" cykel". Sen att det inte finns någon present i världen som vi kan köpa som han kommer gilla mer, det är en liten bagatell i sammanhanget.

Av hemliga T - 28 april 2007 08:40

Idag har vi vårstädning i samfälligheten. Vi ska gräva i sandlådan, rensa ogräs, måla staket och göra fint för barnen. Det känns bra att vi ska fixa det område som Sonen utnyttjar dagligen, så att man slipper ta hand om parkeringen eller nåt annat tråkigt. Vet inte vad vi ska hitta på mer idag, jag vill verkligen få köpa den där grillen - göra tzatziki och bara äta en massa gott. Vi får se vad som händer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards