Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av hemliga T - 2 augusti 2007 13:37

Vet att jag varit usel på att skriva inlägg den här veckan, trots att jag hela tiden har haft tillgång till nätet. Det är bara att när jag har semester så har jag semester på riktigt, hela mitt väsen kopplar bort och stänger av. Det innebär att jag inte kommit på en intressant (eller ointressant) sak att skriva....


Men det är klart, jag skulle ju kunna berätta att jag och Sambon lyssnat klart på årets talbok (Isprinsessan av Camilla Läckberg) och att den var jättebra! Eller att vi fick barnvakt så att vi kunde åka till Staden och äta och titta på bio. Harry Potter blev det, det var den eller Simpsons vi kunde välja på och för mig var valet ganska självklart. Läser just nu sista boken och vill egentligen inte släppa den ifrån mig... men mycket har hänt sen första boken kom ut och jag kan inte längre med samma lätthet bara stänga av och sträckläsa en bok från pärm till pärm.  


Nu ska vi iväg och träffa en vän och hennes familj, de har en son som är några månader yngre än Sonen, så det blir nog ett välkommet inslag för Sonen. Och för mig, förstås, som får träffa min kompis! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards