Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av hemliga T - 7 augusti 2007 18:39

Nu har vi fått våra ICA-pengar till vårt konto, så nu har vi tillgång till månadens matpengar, det känns ju bra. Skulle åka och bada med några kompisar idag, men de bangade så då hällde vi upp vatten till Sonen i hans lilla pool istället. Det är inte så att jag längtar efter att få visa upp mig på stranden, baksidan på huset funkar väldigt bra för mig.


Åkte även ner en stund på stan och hämtade ut vinet som jag beställt, plus att vi skulle komplettera till vinprovningen som vi ska ha för mamma. Det blev ju aldrig något förra veckan, vi ska ha det nästa helg istället. Den helgen ska vi ändå hem för att gå på fest på lördagen. Shoppade även loss på rean på Polarn (till Sonen). Handlade reavaror för 375 kr. Ordinarie pris på de fyra plaggen var 890 kr och reapriset 590 kr. Rätt tillfälle att gå på rean, med andra ord, om man ska göra det överhuvudtaget. Om det tvistar ju de lärde, men jag tänkte som så, att om vi kommer till nästa år och Sonen inte kan ha de här kläderna, så kan vi sälja dem för samma pris på blocket, kanske tom med ränta, för PoP-kläder har bra andrahandsvärde... Så tänkte jag. :) Annars har det inte hänt så mycket, vi är rätt duktiga på att göra ingenting...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards