Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av hemliga T - 12 augusti 2007 18:16

Idag har vi haft en av våra (inte så ovanliga) slappardagar. Sambon stack iväg på en golfrunda i förmiddags och jag och Sonen hamnade framför TV och dator. Var ute en stund efter lunch och cyklade till affären, men annars har vi varit på hemmaplan.


Undrar vad vi ska hitta på imorgon, det ska vara regn imorgon. På tisdag blir det hur som helst Kolmården, det ska bli kul, det ser vi fram emot!

Av hemliga T - 12 augusti 2007 09:56

Jag har verkligen legat av mig på bloggsidan, men det kanske är sunt, jag vet inte. Tillförlitligheten på att jag ska blogga varje dag verkar inte vara så hög, hur som helst. Sitter för tillfället och lyssnar på vår mediadator som låter som att den ska ge sig snart... eller i alla fall en fläkt i den. Den låter som en motorsåg, jag blir lite trött på den.


Tjejkväll

I fredags åkte jag till kompisens lantställe där vi hade tjejkväll. Pratade, åt och grillade. Det är så himla mysigt, vi är så lyckligt lottade som hittade varandra under graviditeten; vilken tur att det finns forum som vattengympa för gravida osv. Det var så härlig dynamik i gruppen och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara utan dem nu. Att hitta tjejer som man kan vara fullständigt ärlig med är så härligt. Vi sov över och åkte hem runt lunch igår, så jag kom hem när Sonen sov middag.


Igår

Igår hände det inte mycket, det roligaste som hände var väl att jag och Sonen skulle åka och titta på djuren på gården i närheten, men de hade stängt i stallarna (tror alla djuren var ute) så vi gick och köpte en glass, sen tog vi turisttåget (dras av en traktor) och åkte en sväng. Det var väldigt uppskattat av Sonen. Sent omsider hittade vi getterna och kunde ge dem lite knäckebröd innan vi cyklade hemåt. Senare tog Sonen sin Bobby car och åkte på den ända till närmaste affären (och hem igen). Han är en stor kille nu, det är så himla häftigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards