Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av hemliga T - 6 augusti 2007 19:04

Ställde mig på vågen igår morse. Uppe på toppvikt igen. Ingen direkt överraskning, ingen motion, men däremot vin, godis och snacks. För att inte glömma glassen. Jaja, imorgon är en annan dag, det är inget jag lär ta tag i under semestern... Men sen, nån gång, då, då, då ska jag allt... simma, gå och äta nyttigt ett tag. Det är bara en fråga om när. Typ vilket år.

Av hemliga T - 6 augusti 2007 18:53

Puh, pratade med en kille på kundtjänst som skulle fixa att vi får tillbaka våra 4K på vårt konto imorgon. Tacktacktack!


Idag har det varit riktigt varmt, det kanske är nu det börjar? Har rensat i lekplatsrabatten och varit på köpcentrat/IKEA med en kompis. Hon ska sälja sin bostadsrätt och behövde hjälp med att skaffa lite "homestaging-grejer" inför fotograferingen. När jag gick där så tänkte jag att "ja, inför att vi flyttar (inte för att det är aktuellt nu) måste vi se till att skaffa lampa där och där och...." sen stoppade jag mig i tanken. Ska man inte homestaga sitt hus till det man vill ha och sånt som folk ska säga "så vill jag ha det" under tiden man bor här, så att man får njuta lite av det? Inget emot kompisens grejer, det är klart att man kanske vill komplettera med nåt som ljusar upp och inte är favorit-sunkfilten eller nåt, men min egen tanke var ju helt knäpp. Jaja, så kan det vara, det är bra att man ger sig själv en tankeställare ibland.


Sonen har hittills, idag, kissat ner 3 par shorts/kalsonger och verkar inte ha några planer på att sitta på pottan. Tror jag är beredd att ge det en vecka och om han gillar läget fortsätter jag gärna, men annars tar vi en paus och tar det en annan gång. Ingen panik för min del.  

Av hemliga T - 6 augusti 2007 07:09

Igår på kalaset fanns det en del myggor... Det var länge sedan jag hade så här mycket myggbett på kroppen. På fredag ska jag dit igen, då ska jag fasen bada i Mygga innan jag åker dit. Har vaknat ett antal gånger i natt av att jag legat och rivit på fötterna och nu när jag är vaken får jag använda all min viljekraft för att inte riva sönder hela kroppen.


Om 50 minuter ska jag ringa två samtal:

1) Till tandläkaren och prata om min trasiga tand.

2) Till ICA för att se om jag kan få tillbaka mina 4K som hamnat fel.


I övrigt har vi inga planer för dagen, kanske att vi åker ner en liten sväng på stan. Eller så ska vi passa på att åka och bada, för det ska vara jättefint väder idag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards