Alla inlägg den 13 juni 2008

Av hemliga T - 13 juni 2008 22:59

Försöker hålla mig positiv flera gånger om dan, men det kommer tillfällen då bitterfi--an i mig bara skriker.


Till exempel när Sambon har ryggskott så att jag får åka till Maxi ensam en fredageftermiddag, eftersom ALLT är slut i huset och jag spyr på att vi småhandlar på lilla närbutiken hela tiden. 2722 kr, sju kassar, två paket blöjor och 2 timmar senare sitter jag äntligen i bilen på väg hem igen. Skönt att kunna sluta 1530 på fredagar och få familjetid...


JA, jag VET att jag kan välja en annan dag att handla och att det ändå är bra nu att våra skåp är fyllda till bristningsgränsen igen och att vi slipper gå till närbutiken på flera dagar. Men oavsett vilken dag denna veckan hade resultatet varit det samma. Jag tog bort två timmar familjetid, när jag borde varit hemma och spelat innebandy med Sonen som blir sååå frustrerad på sin Pappa som har ont fast det inte syns. Det är ju trots allt på grund av Sonen som vi slutar tidigt. Inte för att åka till Maxi.


Beundrar jobbarkompisen som alltid åker till affären efter att barnen lagt sig. Men då ska jag ju ha min egentid.... :/


Inte bara bitterfi--a alltså, utan egoist oxå. Jupp. Det är jag!


Gonatt då! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards