Alla inlägg den 19 juni 2008

Av hemliga T - 19 juni 2008 21:52

Klockan är inte ens tio och jag är så trött jag håller på att gå i bitar. Vet inte ens hur jag ska orka gå upp för trappan till tandborste och sovrum. Så där trött att jag bara vill somna i soffan, men vet att jag kommer bli så arg när jag vaknar och måste gå upp en våning. Nä, det enda rätta är att ta tag i mig och få mig uppåt.


En sak som dränerar energi är väl helt klart jobbet.


Idag sa jag hejdå till ännu en arbetskamrat, som jag aldrig mer kommer jobba med. Värsta klumpen i magen, när jag på riktigt insåg att de här killarna (och några tjejer) har varit mina mentorer i 7 år och nu ska jag inte ha den tryggheten längre. Extra jobbigt med de arbetskamrater som man funkat så bra med i alla år, men som man inte går o lunchar med eller så... för vad är sannolikheten att man skulle börja med det efter att man slutat? Favorit-lilltjejen och de andra som jag räknar som mina vänner redan nu, de kommer jag ju att ha kvar kontakten med... det känns inte lika vemodigt.


Så idag har varit lite tycka-synd-om-mig-själv dag... jag tror jag kommer ha några såna den närmaste tiden.


Nu är det i alla fall långhelg och även om jag behöver jobba några timmar nån gång så är det oerhört skönt att ha tre hela dagar nu. Imorrn bitti ska jag börja med chokladkakan direkt efter frukost. Jag ska även fixa en sallad, packa en väska, klä oss och grilla några kycklingfiléer. Sen åker vi till vännerna på midsommarfirande. Mysigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards