Alla inlägg den 30 juni 2008

Av hemliga T - 30 juni 2008 23:31

Bestämde mig imorse för att jag inte ska jobba nåt mer kvällstid och helger nu, utan att det jag hinner på dagtid får bli det som mitt nuvarande jobb får av mig. Så nu sitter jag här, klockan är 2345 och har precis jobbat 3 timmar på kvällen, så totalt 11.5 timmar idag. Men det jag gjorde ikväll var en sak som jag velat göra i över ett år, så det var kul att få chansen att göra det innan jag slutade. Kommer underlätta för mina efterträdare nåt enormt, jag ska försöka slutföra det imorgon.


På fredag ska jag tackas av, kan inte fatta att det bara är fyra arbetsdagar kvar med lilltjej. :(   En hel vecka kvar sen, med bara några få arbetskamrater på plats och helt fokus på den som jag ska lämna över till som bara hittar problem. Hittar jag en lösning på ena stället så hittar hon ett problem på andra. Suck. Men ibland rycker hon upp sig, så vi kan hoppas att kommande två veckor har den karaktären. Det gäller väl att jag kommer utsövd och glad till jobbet och orkar dra allt i rätt riktning. Kanske ska sova nu då... *poff*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards