Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av hemliga T - 4 augusti 2008 20:38

Ok, nu har jag nått löjliga rekordhöjder i vikten, så nu är det dags att göra nåt. Igen.


För några år sen var jag ju med i Viktväktarna men nu känner jag inte för att gå dit. Ännu. Så då tänkte jag, att jag kanske kan få ihop det ändå, om jag börjar matblogga. Då kan jag titta tillbaka och se svart på vitt vad jag har ätit senaste veckan, månaden... ja, så länge jag orkar, egentligen. Bara ett test för att se om jag kan åstadkomma något själv.


Så... Let´s go.


Dagens Mat...


Frukost

En tallrik yoghurt med allbran

En smörgås med smör

Ett halvt glas juice


Lunch

Hemgjorda hamburgare med ugnsstekta grönsaker och sallad (inga bröd eller så, väldigt GI, har jag hört)

Vatten


Middag

Honungs- och pepparbiff med ris

Vatten


Mellis/Snacks

En halv chokladbar från Atkins

Ett citronkex

5 riskakor


Betyg/utvärdering

Utmaningen är mina mellisar, eftersom jag inte tål andra frukter än citrusfrukter. Wohoo... Jaja, dagens mellis/kvällis var ingen strålande insats, men med tanke på att vi har haft vänner här hela dagen + att jag är den jag är vad gäller snacks på kvällen, så får jag vara nöjd med dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards