Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av hemliga T - 11 augusti 2008 21:35

Frukost

En tallrik yoghurt med allbran

En smörgås med smör

Ett halvt glas juice



Lunch

Italiensk kycklinggryta med tagliatelle och sallad, lite bröd



Middag

Kycklingssallad med baguette

Alkoholfri cider dryck med ciderkaraktär



Mellis/Snacks (summerat)

Tårta

En liten chokladhäst 



Betyg/utvärdering

Kalas ger tårta. Tog en liten bit och tog inte om. Tog även bara en chokladbit, vilket inte är direkt likt mig. Sååå nära att plocka fram några riskakor nu när jag kom hem, men jag stoppade mig själv, och för det är jag jättenöjd. Vet inte hur det kommer att bli i veckan och framöver, eftersom alla på nya jobbet äter ute. Tycker det är såååå tråkigt. Det kostar pengar och är inte så gott och nyttigt. Men jag måste/vill ge det denna veckan, eftersom jag vill lära känna mina nya arbetskamrater. Jag får försöka välja det bästa alternativet, helt enkelt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards