Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av hemliga T - 5 augusti 2008 19:45

Positivt idag är att kroppen satts i rörelse, även om det var i sakta mak när Sonen cyklade bredvid. Men ändå. 2*15 lugna minuter är bättre än motsvarande tid i soffan. Myrsteg i rätt riktning. Dessutom får jag så ont i skitfoten fortfarande. Vad less jag blir. Borde åka och simma istället.  


Frukost

En tallrik yoghurt med allbran

En smörgås med smör

Ett halvt glas juice



Lunch

Sallad med dinkelpasta och bacon

Vatten



Middag

Honungs- och pepparbiff med ris

Vatten



Mellis/Snacks (summerat)

Några småskorpor/biscottis

2 smörgåsar

Popcorn



Betyg/utvärdering

Svårt att gå hemma i regn och rusk och veta om allt gott som finns i skåpen och allt gott man kan fixa. Stolt att jag inte tog nån glass när Sonen fick, samtidigt som jag säkert kunde tagit färre skorpor. Å andra sidan tog jag inget Ballerinakex, vilket T. från förra veckan LÄTT skulle gjort. Även om jag är allergisk mot nötcremen. Popcorn istället för riskakor var inte enligt plan heller, men det ÄR semester. OCH Big Shots på TV.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards