Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av hemliga T - 18 augusti 2008 21:20

Frukost

En tallrik yoghurt med allbran

En smörgås med smör

Ett halvt glas juice




Lunch

Kycklingwok med ris, sallad, bröd



Middag

Hemlagad pizza



Mellis/Snacks (summerat)

En smörgås

En Riesen

4 st riskakor


Betyg/utvärdering

Förkyld som en hel karl. Går nog och lägger mig tidigt. Trodde inte att jag skulle kunna tänka på några bra val, men när jag summerar dagen måste man inse att jag inte skulle stått och lagat pizza för nån månad sen, jag hade beställt... sen hade jag tagit en stor skål glass, istället för de där riskakorna. Så det går tydligen att tänka även när man mår skit. Det är ju bra. Fick förresten "inbjudan" till Viktväktarna idag. Men jag vet inte... får se hur det går de närmaste veckorna. Om jag ska ha en given tid jag ska göra något så tror jag det är bättre att jag kommer iväg och simmar eller nåt. Fick lära mig idag att TV4 anytime har Yoga. Det ska jag testa när jag mår lite bättre. Undrar om det kan vara något för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards