Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av hemliga T - 21 augusti 2008 21:39

Frukost

En tallrik yoghurt med allbran

En smörgås med smör

Ett halvt glas juice





Lunch

Kycklingwok med sallad och bröd




Middag

Tortellini med tomatsås




Mellis/Snacks (summerat)

Ett glas juice



Betyg/utvärdering

Det här med kycklingwok börjar man ju tröttna på, men det är visst vad de har att erbjuda på restaurangen vid jobbet... iaf som jag blir sugen på. Matlådorna får börja träda in nästa vecka, hoppas jag. Cyklade till och från jobbet, kände mig jätteduktig. Gav blod oxå. Kanske inte har så mycket med mat och hälsa att göra i och för sig. Eller jo, men kanske inte min, just nu, idag. Men någon annans imorgon. Vet att jag skrivit det förut, men jag har en så himla bra känsla när jag går ut från Blodgivningen. Hoppas att det är fler som kan vittna om samma sak som jag och få med fler till blodcentralen, för det behövs. Så, nu är pretto-T klar. Ytterligare en brakänsla för dagen är att jag köpte nya låtar till Singstar idag och blev Singstar på flera låtar, inklusive en gammal som jag har kämpat med. Så himla nöjd. Nu kan jag sova gott inatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards