Alla inlägg den 1 juli 2007

Av hemliga T - 1 juli 2007 23:03

Så har ett halvår gått, igen. Antar att det stämmer, det där matematiska om att man tycker att åren går fortare för att man har kortare tid kvar. Eller, för att uttrycka det mildare - för att ett år är en mindre andel av ens liv än vad det var för 20 år sen. Jaja. Hur som helst, en summering av dagen innan det är dags att försöka sova.


Kom i säng och sov i nån timme, efter att ha smörjt mig med Zon och tagit Ipren. Vaknade och mådde illa, frös och svettades och började tänka jobb. Jag hatar när jag börjar tänka jobb, jag kan aldrig somna om. Satte igång TVn och försökte somna genom den, men det gick inte, det var för bra på TV. Sambon kom upp o jag drack lite vatten och stängde av TVn så att han kunde sova. Gick upp och löste lite korsord. Gick och la mig. Vände och vred. Hade ont. Klockan var två sista gången jag tittade på TVn. Så mycket för att ge mig en utvilad natt.


Sambon gick upp med Sonen och lät mig sova tills jag vaknade av mig själv. Rösten halvvägs borta, men i övrigt kändes kroppen något bättre än under natten. Det positiva med idag är att Sonen har mått mycket bättre. Under dagen har även jag blivit bättre. Dagen har fördrivits med 90% TV-tittande, men även en promenad och cykeltur... Har avrundat helgen med Oceans 12 (insåg att jag måste titta på den nu när 13 är på bio). Ska hänga upp en maskin tvätt och sen stupa i säng. Håll tummarna för att jag lyckas mota bort jobbtankarna, tids nog är jag ändå där, på plats och kan ta tag i allt som jag har att göra kommande veckor. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards