Alla inlägg den 27 juli 2007

Av hemliga T - 27 juli 2007 23:37

Gud vilken bra film! Det var länge sen jag blev så engagerad. Den var ruskigt bra. Charlize Theron är ju dessutom hur bra som helst. En av de få snygga som inte har problem med att fula till sig på film.


Skulle gå och lägga mig efteråt men har fastnat framför Actors Studio.


Imorrn klockan 9 på morgonen ska vi sticka iväg på semester och vi har inte packat. Vi ska grilla kycklingfiléer och göra kycklingssallad. Jag ska raka benen och diska. Ja, jag tror vi är lite tidsoptimistiska. Vi får väl se.  

TV
Av hemliga T - 27 juli 2007 13:45

Är på jobbet och har betat av de flesta punkterna på min att-göra-lista och resten klarar sig att vänta. Vill hellre följa med Sonen och Sambon till vännerna och leka, så de hämtar mig om en kvart. Tills dess ska jag läsa lite Harry Potter (ja, jag har slutat jobba och börjat semestern nu, är bara kvar fysiskt) tänkte jag. Nu är det FYRA veckors semester som ler framför mig. WOOHOOO!


Igår kväll var jag förresten duktig och kokade saft (plockade bären också) plus att jag gav Sambon massage, tittade på Extreme Home makeover och åt popcorn. Det måste ju anses vara en lyckad kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards