Alla inlägg den 5 juli 2007

Av hemliga T - 5 juli 2007 22:54

Om jag går o lägger mig nu kommer fredagen och helgen fortare. Det låter inte som en dum idé. Börjar känna av att jag sov så lite inatt, det vore nog bra med nån extra timme nu. Ska dessutom testa att öppna boken och läsa några rader. Det kommer nog gå sådär bra, jag har redan svårt att hålla ögonen helt öppna. Sov gott blogg-Sverige.

Av hemliga T - 5 juli 2007 16:36

Vaknade pigg som solen halv sex. Vad handlar det om då?!!? Orkade inte ligga och titta i taket så jag gick upp och tog en långdusch kl 6, det var en skön start på dagen. Oväntad, men bra.

Har fortfarande idiotmycket att göra på jobbet men som vanligt hamnar jag i ett dumt avslappningsläge när jag blir för stressad, så jag börjar sortera papper, rensa pärmar och sånt som iofs behövs göras men som kanske inte har högsta prioritet. Så funkar jag. Får se om jag kan ta tag i det bättre imorgon. Fredag. Sista dagen innan semestern för många. Lycka till, till mig. :)


Har hämtat Sonen på dagis så jag tror att jag  kanske ska engagera mig i hans billekande en stund... ... fast han är rätt bra på det själv. Har med mig papper hem från jobbet men tror inte att jag kan läsa dem när Sonen är vaken, tror att jag måste vara mer koncentrerad. Nu fick jag en bok att läsa för Sonen, så jag tror valet är gjort.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards