Alla inlägg den 18 juli 2007

Av hemliga T - 18 juli 2007 23:23

Denna dagen var ju lite speciell. Jag har en förmåga att störa mig lite på Svärmor ibland. Det kommer små gliringar som jag inte kan förbise. Efter ett tag hade jag byggt upp så mycket irritation, så det bara brast. Eftersom jag är en tjej som hatar konflikter gjorde jag det enda jag kunde komma på: Vände på klacken och gick in i huset igen. Väl inne i huset pekade jag finger (!) åt Svärmor, varpå jag gick vidare in i köket till de andra och var mitt glada jag igen. Fick senare panik när jag insåg hur mycket speglar det finns i hallen. Var tvungen att testa att sätta mig där hon satt för att se om hon sett. Tror inte hon gjort det.


Hur som helst. Hur fjortis var inte det då? Jag blev förvånad själv. Kunde inte berätta det för Sambon förrän den 21e, jag skämdes så för mitt beteende. Resten av veckan blev i alla fall bättre, jag försökte byta  ut min gjutjärnsyta (på min aura/själ/egna sfär) till teflon, så att alla kommentarer skulle rinna av istället för att fastna. Det funkade rätt bra.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards