Alla inlägg den 4 juli 2007

Av hemliga T - 4 juli 2007 23:58

Onsdagen var en dag  med fullt upp hela tiden. Det är mycket att göra på jobbet och sen har jag och en kompis planerat en picknick för en kollega som gifter sig på lördag. Vi hade bokat tapas-tallrikar från lokala delikatessbutiken och ordnat med snacks och tårta, jordgubbar.... ... allt som är mysigt att äta ute. Eller i en vinkällare på jobbet. Det regnade ju, inte så otippat, så vi fick hålla oss inomhus, men det funkade det också. Det var jättemysigt och gott, jag brukar inte vara så förtjust i tapas med korvar och grejer men det här var kanon! Vågade till och med äta salamin och den var helt ok... :)


Tiden flög iväg när vi satt där  och tjattrade, så rätt vad det var var klockan närmare halv tolv och vi bröt upp. Kom hem hit vid 24 och skulle sätta mig och dricka vatten och blogga och komma ner i varv, men Sonen vaknade och ville bara somna om jag var i närheten, så jag gick och la mig. Somnade nån timme senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards