Alla inlägg den 3 juli 2007

Av hemliga T - 3 juli 2007 22:31

Samlad att-göra-lista för den närmaste halvtimmen:

1) Tömma diskmaskinen

2) Fylla diskmaskinen

3) Gå upp på övervåningen  (kräver mycket energi)

4) Borsta tänderna, tvätta bort mascara

5) Stupa i säng

6) Sova som en stock till 0620


Håll tummarna för att alla vädergurus har fel och att det blir bra väder imorrn så att vi kan ha picknick ute i det fria. Vi har en backup-plan, men hur hett känns det att sitta i källaren på sitt jobb, även om det är en vinkällare? 

Av hemliga T - 3 juli 2007 22:17

5 min kvar på vadå? Jo, nåt så spännande som snabbdiskprogrammet på diskmaskinen. Sen kan vi fylla den med ny disk så att vi har någon som helst plats på diskbänken imorgon. Hua, ja, nu vet vi att vi är vuxna.


Har haft gäster, eftersom Sambon fyller år. Sambons marinerade kött var succé, väldigt gott. Sen är jag löjligt förtjust i palsternacka i ugn, så rotsakspytten på palsternacka, potatis och morot var perfekt.


Just nu är jag enormt trött. Har ont i halsen och kroppen, vilket inte är bästa förutsättningarna för att ha folk hemma, men det funkade och det var jättetrevligt. Sonen var uppe till halv tio så morgondagen blir nog jättekul. Det slipper jag dock hantera, eftersom jag ska ut med jobbkompisar imorgon. Vilken tur! :)


Resten av veckan och helgen blir nog lugn i alla fall, som det ser ut nu. Men vem vet, det kan ju alltid komma överraskningar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards