Alla inlägg den 1 juni 2007

Av hemliga T - 1 juni 2007 17:50

Dagen började ju speciellt, med att Sonen fick tvångsduschas med mig eftersom det hade hänt en väldigt omfattande olycka, utan att vara alltför detaljrik. Det är dock helt underbart med en son som skriker lungorna ur sig när man duschar, men sen sitter man vid frukosten 15 minuter senare och frågar om det var mysigt att duscha med mamma och Sonen svarar "JAAAA!". Undrar hur tidigt de greppar ironi? ;)


Det har inte varit någon direkt märkvärdig dag på jobbet, dessutom har det regnat HELA dagen, inklusive under lunchen när jag och kompisen sprang och kollade på kläder, köpte vin till ikväll och lunch till mig.


Jag och Sambon hämtade Sonen och sen åkte vi till Leksaksaffären för att köpa present till 1-åringen som vi ska till ikväll. Det var svårt att välja, men till slut blev det bra. Sonen fick ett pussel, för hans gammel-mormor hade skickat pengar som vi beslutade att han skulle få ett pussel för. Han fick bära pusslet själv till kassan och lägga upp det till kassören. Han är verkligen duktig när det gäller att acceptera att stå i kö och allt annat som egentligen är självklart, men man ser så ofta familjer där det inte verkar så självklart. Jag var hur som helst väldigt stolt över min lilla handlande pojke som än en gång bevisat att han inte är en liten bebis längre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards