Alla inlägg den 9 juni 2007

Av hemliga T - 9 juni 2007 23:50

Jag har precis insett ett nytt fakta om mig själv. När det gäller kortspel är jag inte en öppen bok, jag är en talbok... Sitter där och inte bara börjar flina när jag får kåk, utan säger dessutom "jag fick kåk, jag fick kåk". Varpå min mamma säger "jag med". Då vet vi (för de i släkten som tvivlade) i alla fall var jag har fått det ifrån. Pappa måste tycka att det är jättesvårt att spela mot oss.


Nu ska den här tjejen gå och lägga sig, så att hon är pigg nog att köra hemåt imorgon.


Sov gott världen!


Av hemliga T - 9 juni 2007 20:06

Nu har större delen av dagen gått och vad som hänt under dagen är följande:


Vi åkte till strutsfarmen och köpte kött som vi ska äta ikväll om ca 10 minuter. Vi tittade på de stora fåglarna och åt glass, sen bar det iväg till ICA för att köpa lunch. Åkte hem och Sonen var så trött att vi insåg att vi inte skulle hinna laga lunch, så vi fikade och sen gick jag och Sonen och sov en stund. Mamma och pappa åkte iväg och kom tillbaka - vi åt lunch och sen visade de överraskningen: En liten pool till Sonen och ett jätteparasoll (till mig). Vi njöt på varsitt håll medan Sonen övertygade mamma om att slå sig ner med honom i poolen. Han äger sin mormor.


Nu sover Sonen och vi ska avnjuta ännu en middag på balkongen. Idag är det lite senare så det går nog t.o.m att vara där ute utan att känna att det är bastu.


Glass som avslutning så är dagen fulländad... :)

Av hemliga T - 9 juni 2007 08:41

Det bästa med sommaren är trots allt morgnarna. Det är svalt, frisk luft, men ändå känner man solen bryta igenom den lätta morgonkylan. Det går att vara ute utan att rinna bort.


Vet inte vad dagen har att erbjuda, men jag tror att vi kommer åka till en strutsfarm för att skaffa mat till kvällen. Efter lunch tror jag att vi åker till badplatsen och premiärbadar. Vi får se. Jag hoppas på barnvakt och möjlighet att ligga och läsa nånstans, det är prio ett för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards