Alla inlägg den 21 juni 2007

Av hemliga T - 21 juni 2007 23:40

Dagen präglades av mycket negativa toner, framför allt på jobbet där det var mycket stress och irritation idag.... men jag har lyckats komma på några bra.


  • Att få vakna med två favoritgrabbar i sängen.
  • Jag får bli blodgivare!
  • Fin sommarpresent från jobbet.
  • Sonen lekte självständigt rätt mycket idag, igen.
  • Trevligt med brodern och hans sambo på besök.
  • Gott vin!
  • God mat!
  • Jag ska få sova snart... :) 
Av hemliga T - 21 juni 2007 23:31

Idag var en konstig och stressig dag på jobbet. Chefen kom på typ igår att vi var tvungna att lämna resultat till styrelsen senast måndag. Eftersom vi är lediga imorrn hade vi dagen på oss. Dessutom innehöll jobbdagen en sommarfika där vi fick en sommarpresent (och jag förväntades vara med och anordna fikat).


Men innan jag ens kommit till jobbet var jag på blodcentralen och fick bekräftat att det är ok att jag blir blodgivare. Kul! Nu kan jag göra lite skillnad. 


Kvällen har vi spenderat tillsammans med min bror och hans Sambo. De var här på middag och vi bjöd på grillat och gott. Endel vin blev det också. Gott det med. :) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards