Alla inlägg den 18 juni 2007

Av hemliga T - 18 juni 2007 20:17

  • Minus på vågen.
  • Snällkompis på jobbet som försökte göra mig lite glad när jag sänkte dagen - och då var det ändå hennes födelsedag.
  • MIn massör som även är lite av en terapeut för mig, hon är grym!
  • Älsklingssambon som mötte mig med en stor kram imorse när han såg hur jag tyckte dagen var.
  • Min favoritpappa (iofs min enda pappa) som ställer upp i alla lägen.
  • God hemlagad pizza till middag.
  • Ja... måste ha med Sonen idag igen, jag vet, lite tjatigt men det går inte låta bli.
  • Diskmaskinen. Den är bra.

Av hemliga T - 18 juni 2007 14:46

En bra sak med idag är att jag hade gått ner 1.0 kg (jämfört med förra måndagen). Det är bra! Rätt väg att gå, jag är så stolt över mig själv. Då har jag ändå inte försakat så himla mycket, bara rört lite mer på mig och hoppat över några av godis-/snackspassen. Hoppas jag kan hålla i det ett tag till. Vet att det krävs lite mer insatser allteftersom, men det är morgondagens problem, just nu ska jag glädjas över detta resultat.

Av hemliga T - 18 juni 2007 14:45

Det blir så att vi får en ny dator. Allt för att ett litet Ä inte kan hålla sig på plats. Den nya kommer troligen i början av nästa vecka. Wohooo!

Av hemliga T - 18 juni 2007 14:22

Jag vet att jag ska sträva efter att vara positiv, men idag är det svårt. Vet inte varför det känns så extremt idag, kanske lite post-traumatiskt efter helgen, hann liksom aldrig få gråta ut ordentligt - vilket jag tror jag skulle behöva. Tårarna bränner innanför ögonen och att jag håller på att bryta ihop för det som hänt idag tyder på att allt inte är som det ska.


Det som hänt idag är tex:

  • Vaknade mitt i natten och började tänka jobb, fast det egentligen inte finns något att stressa upp sig över.
  • Slarvade bort nyckeln till jobbgaraget (hittade den i bilen).
  • Glömde mobilen hemma.
  • Glömde bilnyckeln (när jag varit och hämtat mobilen).
  • Sonen får ingen tandläkartid förrän nästa fredag (men det kanske är likabra, då kanske svullnaden försvunnit från läppen).
  • Möttes av två oerhört arga mail från en kund.
  • Skit och elände hemma (stökigt, smutsigt, odiskat, ren tvätt i stora högar...)


Men det finns ju bra saker som hänt också, jag vet ju det, det är bara att varje liten motgång känns jättestor nu. Vet inte om allt beror på att det är Den veckan i månaden. Man kan ju bli deprimerad för mindre. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards