Alla inlägg den 12 maj 2007

Av hemliga T - 12 maj 2007 10:30

Igår åkte vi till Sambons mamma för att fira Sonen. Det var mysigt att träffas och vi fick god mat och satt och pratade och hade trevligt. Gick och la mig rätt tidigt men hittade boken "självkänsla nu" och började läsa. Den är intressant!



Nu har Sonen åkt iväg med farmor för att gå på djurpark och kolla in stan. När han kommer hem är vi borta, för vi ska på fest på annan ort  och kommer tillbaka först imorgon. Insåg igår att det är andra natten någonsin som vi sover hela natten från Sonen. Vi brukar vara borta kvällar och så vidare, men alltid vakna tillsammans. Det känns konstigt i magen just nu att han åkte iväg, men jag vet att jag kommer tycka det är härligt att vara Vuxen-T hela kvällen. Det ska bli kul. Kanske ska ta tag i att stryka mina kläder nu, istället för att sitta här och blogga. Japp, så får det bli. Får jag tid över innan vi blir hämtade ska jag läsa lite mer om hur jag ska öka min självkänsla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards