Alla inlägg den 15 maj 2007

Av hemliga T - 15 maj 2007 19:44

Idag har jag hållt i en utbildning. Det var länge sedan sist, så det kändes lite pirrigt. Det är alltid svårt att veta hur mycket som går in och om man håller det på rätt nivå. I övrigt känner jag inte att jag fått så mycket gjort på jobbet, skrivit några dokument och ett PM till styrelsen. Jag antar att det inte är så illa. Särskilt inte med tanke på att jag kom till jobbet 1030.



Före jobbet hade jag nämligen varit på Sjukhuset med Sonen. Han är med i en studie och detta var sista mötet för hans del. Hoppas de kommer fram till bra grejer. För oss har det i alla fall varit bra. Visst, vissa tycker det är otäckt att vara med i studien eftersom de tar blodprov och andra prov på barnen, men samtidigt tror jag inte han kommer hålla det emot oss när han blir stor. Han var väl inte jätteglad när de stack honom, men han hade ju haft bedövningsplåster på, så han var nog mest arg att de höll fast armen.



Ja... sen på eftermiddagen gick vi och fick info (läs mutvin och försäljningstrick) från ett försäkringsbolag. Mutor eller inte, jag tyckte det var trevligt och intressant. Dessutom är chansen att skippa 2 timmars jobb och istället få dricka vin inte något jag missar. :)



Kommer hem oroväckande oberörd av 3 snabba glas saft(vin) och sitter nu och kikar på Maja (Ice Age) med Sonen. Varje gång vi tittar på den försöker jag förstå varifrån han fått att man ska kalla filmen Maja. Det kanske kommer fram nån gång... det lär ju inte vara sista gången jag ser den.



Borde ta honom i säng snart.. han ska bara få äta upp sin ajaj-smörgås (rostade macka). Efter det blir det nog TV för mig. Kanske en snabbspolad melodifestival... fast jag vet ju hur det gick... så hur intressant är det? Nä, det får nog bli nåt annat i kategorin lättsam "underhållning".  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards