Alla inlägg den 25 maj 2007

Av hemliga T - 25 maj 2007 23:00

Idag har jag inte fått många saker gjorda, på jobbet. Kom dit rätt tidigt i och för sig, men fick liksom inte tummen ur. Det var kaffe som skulle kokas och frukost som skulle fixas till alla på jobbet (det var min tur) och sen var det nästan lunch, men innan dess skulle jag på massage.


Mmm, massage, härligt! En timme senare sprang jag förbi systemet för att fylla på våra förråd. Beställde en box av nya favoritvinet från Robert Mondavi


Fick lite gjort på eftermiddagen och sen drog jag och hämtade Sonen. Sambon satt i möte och kunde inte vara med och hämta, så jag blev lite låg. Fredagarna är liksom heliga, vi lämnar och hämtar ihop och så börjar våra helger. Men inte denna helgen. Sonen började gråta så fort jag nämnde att vi skulle åka till affären, så jag ändrade våra planer och började städa och greja. Sambon kom hem och fick sticka till Maxi som dagens straff. Två timmar senare kom han hem och vittnade om tokiga "lönedagsköer". Hemma fann hann min mamma och pappa som hade hunnit komma hit före honom.


Åt hemlagade och hemgrillade burgare och spelade lite poker. Sen var den denna dagen slut. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards