Alla inlägg den 26 maj 2007

Av hemliga T - 26 maj 2007 23:00

Idag har jag gjort två saker jag inte gör så ofta.


Gå på stan

Eftersom både jag och Sambon jobbar centralt fixar vi ofta våra ärenden på vardagarna. Därför är det sällan vi åker ner på stan på lördagar. Tycker mest att det är knökat med folk och blir stressade. Fick i alla fall ett par nya skor till Sonen och äta goood hemlagad glass. Mumsigt! Mamma och pappa fick tag i en stereo så jag tror att vi alla var ganska nöjda efteråt.


Gå på fest

På kvällen bar det iväg till baluns (nåja, mingelparty?). Det var trevligt och väldigt god mat, jag ska komma ihåg var de hämtade maten ifrån ifall det blir aktuellt med catering-mat för framöver. Tyckte att det var dags att röra oss hemåt vid 2330 och tog samma buss som alla andra pensionärer som tycker staden blir osäker vid tolv... ;)


Måste dock erkänna att jag trivs med att vara pensionär... det var mysigt att åka hem och varva ner med lite TV innan jag somnade. Det finns inget skönare än att ta av feststassen och sätta på mysbyxor och sjunka ner i soffan med ett glas vatten. Och godis. Livet är gott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards